Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie duchowości jednostki w instytucji ruchu dziecięcego: problemy i perspektywy rozwoju

Tytuł:
Kształtowanie duchowości jednostki w instytucji ruchu dziecięcego: problemy i perspektywy rozwoju
Forming spirituality of personality in the institute of children’s movement: problems and prospects
Autorzy:
Koliada, Natalia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/472755.pdf
Data publikacji:
2016-12-20
Wydawca:
Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Tematy:
duchowość jednostki
ruch dziecięcy
socjokinetyka
nauka o ruchu
spirituality of an individual
children’s movement
sciences of children’s
Źródło:
Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy; 2016, 4, 21
1896-8333
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule „Kształtowanie duchowości jednostki w instytucji ruchu dziecięcego: problemy i perspektywy rozwoju” przedstawiona jest analiz procesu kształtowania duchowości poprzez pryzmat ruchu dziecięcego – instytucji socjalizacji jednostki, unikatowego fenomenu społecznego i patriotycznego wychowania dorastającego pokolenia. Autor pokazuje, że studiowanie teorii i praktyki ruchu dziecięcego jako instytucji kształtowania duchowości jednostki jest problemem dzisiejszego dnia. Badanie tego fenomenu będzie wspomagać rozwój nowoczesnych teorii i praktyki wychowania oraz doskonalenia pedagogiki ruchu dziecięcego, socjokinetyki jako nauki o ruchu społecznym w środowisku dziecięcym

This paper contains an analysis of the process of spirituality formation performed through the prism of children’s movement, which is an original institute of personality socialization, and a unique phenomenon of civil education of the young generation. Theory and practice of children’s movement as an institute of acculturation is a crucial issue, which might contribute to the development of modern theories and educational practice. Sociokinetics is a research discipline dealing with children’s movement and its environment

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies