Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzegana jakość usług a zachowania pozakupowe na rynku turystycznym

Tytuł:
Postrzegana jakość usług a zachowania pozakupowe na rynku turystycznym
The perceived quality of services and the post-purchase behaviour on the tourism market
Autorzy:
Kosmaczewska, Joanna
Smoleńska, Olga
Barczak, Mariusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/464836.pdf
Data publikacji:
2015-09-30
Wydawca:
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Tematy:
efekt word of mouth
zachowania konsumentów
postrzegana jakość usług
word of mouth
consumer behaviour
perceived service quality
Źródło:
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu; 2015, 49; 118-125
0239-4375
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Background. Word of mouth (WOM) has been acknowledged for many years as a factor of major influence on what people know, feel and do. Currently, the word of mouth effect is especially important in the tourism industry, whose intangible products are difficult to evaluate prior to their consumption. The aim of the research was to examine the relationship between the perceived service quality and the respondents’ willingness to recommend the services to others (word of mouth effect). Material and methods. The hypothesis was tested empirically among a sample of 221 students who participated in family vacation in the previous year. The Spearman correlation was established to explore the strength of the relationship between the perceived service quality and the WOM effect. Results. The study supported the hypothesis that the perceived service quality had a positive influence on the word of mouth effect. Conclusions. The perceived quality of services should be regarded as an important determinant of customers’ post-purchase behaviour.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies