The article concerns the problems of communicating tourist attractiveness of Polish regions on Facebook. The author analysed the trends observable on the Facebook fanpages of
selected Polish regions. The applied research tool was desk research, with penetrating secondary data compiled by the Sotrender research company and presented in the Fanpage
Trends report. The discussion allowed to identify the biggest fanpages dedicated to Polish regions. The analysis of the secondary data referred to the first quarter of 2015.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00