Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pracujący Polacy zwiększający swoje kwalifikacje w latach 2005-2013

Tytuł:
Pracujący Polacy zwiększający swoje kwalifikacje w latach 2005-2013
Professionally active Poles enhancing their qualifications in the years 2005–2013
Autorzy:
Jeran, Agnieszka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/464431.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Akademickie Towarzystwo Andragogiczne
Tematy:
kwalifikacje zawodowe
pracownicy
Diagnoza Społeczna
zwiększanie kwalifikacji
vocational qualifications
employees
Social Diagnosis
increasing
qualifications
Źródło:
Edukacja Dorosłych; 2015, 2; 75-88
1230-929X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Aktywność w zakresie kształcenia ustawicznego nie jest wśród Polaków wysoka. Dane ujawniają niewielkie odsetki kształcących się dorosłych, ale aktywność ta jest najwyższa wśród pracowników. Wykorzystując dane Diagnozy Społecznej scharakteryzowano pracowników podnoszących swoje kwalifikacje lub umiejętności pod kątem cech demograficznych, a także oceny własnego wykształcenia i pracy, zarobków czy awansów. Pracownicy kształcący się wykazują wyższe zadowolenie, nieco wyższe dochody, częściej też awansowali lub podejmowali lepszą czy dodatkową pracę. Working Poles enhancing their qualifications in the years 2005-2013 Lifelong learning is not widespread among Poles. The data reveal small fractions of adult in continuing education but this activity is highest among employees. Using the data of the Social Diagnosis employees who improve their qualifications or skills were characterized in terms of demographic characteristics, as well as assessing their own education and jobs, wages and promotions. Employees who improve their qualifications are characterized by higher levels of satisfaction, slightly higher incomes, more often promote or undertake the better or additional work.

Lifelong learning is not widespread among Poles. Data reveal that only a small fraction of adults continue their education, majority of which is professionally active. Based on Social Diagnosis data employees who improve their qualifications or skills were characterized in terms of demographic characteristics as well aseducational, professional, income and promotional self-assessment. Employees continuing education can be characterized by higher level of satisfaction, slightly higher income, more frequent promotions and undertaking of more attractive or additional work.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies