Matematyka dla uczniów szkół zawodowych – co to znaczy? (podejście teoretyczne) Mathematics for Vocational Schools – What Does it Mean (A Theoretical Approach)
Badania wskazują potrzebę rozwijania u uczniów szkół zawodowych kompetencji
hybrydowych dotyczących z jednej strony wiedzy teoretycznej (wymiar
wertykalny), a z drugiej – matematyki praktycznej (wymiar horyzontalny). Propozycje
dydaktyczne powinny wychodzić od problemów praktycznych. W artykule
podane zostały pewne założenia teoretyczne dotyczące matematyki dla
szkół zawodowych oraz został omówiony przykład propozycji zadaniowej.
Research related to mathematic for vocational schools indicate the need to
develop a hybrid competence, related, on the one hand to theoretical knowledge
(vertical dimension), on the other – to practical mathematics (horizontal dimension),
Educational proposals should be related to practical problems. In the article,
some theoretical assumptions are given, supported by the example of educational
proposal.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00