Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Use of means of information technologies in adaptable process pedagogically the started teenagers

Tytuł:
Use of means of information technologies in adaptable process pedagogically the started teenagers
Wykorzystanie środków technologii informacyjnych w procesie wychowawczej adaptacji w wieku dorastania
Autorzy:
EROPOVA, Elena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/456590.pdf
Data publikacji:
2012
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
the social adaptation
pedagogically the started teenagers
information technologies
interactive training
informative activity
sociocultural adaptation
adaptacja społeczna
młodzież zaniedbana wychowawczo
technologia informacyjna
online learning
aktywność poznawcza
społeczna i kulturalna adaptacja
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2012, 3, 1; 59-62
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Forming sociocultural, educational and professional and social and psychological elements of adaptation pedagogically the started teenagers, raising extent of possession of skills of use of computer technologies, promotes awareness of the importance of use of computer technologies in life of the modern person and society that conducts to growth of informative and applied activity in the field of information technologies, to formation of positive motivation to training. Modern information means – the automated training and training systems, technologies of multimedia and hyper media, systems of virtual reality, information retrieval systems, telecommunication networks etc. – allow teachers to solve problems of social adaptation pedagogically the started teenagers

Kształtowanie społeczno-kulturalnych, edukacyjnych, zawodowych i społeczno- psychologicznych elementów adaptacji wychowawczo zaniedbanej młodzieŜy, poprzez zwiększenie stopnia posiadanych umiejętności i zdolności do korzystania z techniki komputerowej, promocja świadomości znaczenia stosowania technologii informatycznych we współczesnym Ŝyciu i społeczeństwie – prowadzi do wzrostu aktywności poznawczej i stosowania technologii informacyjnych, tworzenia pozytywnej motywacji do nauki. Nowoczesne narzędzia informacyjne – automatyczne uczenie się i kształcenie, technologie multimediów i hipermediów, systemy rzeczywistości wirtualnej, systemy bazodanowe, sieci telekomunikacyjne itp. – umoŜliwiają nauczycielom rozwiązywanie problemów adaptacji społecznej nastolatków zaniedbanych wychowawczo

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies