Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

An analysis of typical learning styles of primary school pupils using the VARK questionnaire

Tytuł:
An analysis of typical learning styles of primary school pupils using the VARK questionnaire
Autorzy:
CHRÁSKA, Miroslav
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/456174.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
learning style
primary school pupil
VARK questionnaire
generalized cluster analysis
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2014, 5, 1; 63-68
2080-9069
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article describes the results of research whose purpose was to identify typical learning styles of upper primary school pupils. The learning styles of pupils were determined using the VARK questionnaire. Two typical groups of pupils that differed in preferences of individual learning styles were subsequently identified by using a generalized cluster analysis. The first group of pupils (71%) preferred learning style K. It was comprised mostly of older pupils and pupils from the city and it included more girls than boys. The second group of pupils (29%) preferred learning style R. It was comprised mostly of younger pupils, and girls and boys were equally represented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies