Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej

Tytuł:
Zalety i wady „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej
Advantages and Disadvantages of „Free” Text Books Used in Grades I–III of Primary School
Autorzy:
PUDEŁKO, KAROLINA
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/455683.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet Rzeszowski
Tematy:
podręcznik szkolny
edukacja wczesnoszkolna
school textbook
primary school education
Źródło:
Edukacja-Technika-Informatyka; 2018, 9, 4; 552-556
2080-9069
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł zawiera charakterystykę „darmowych” podręczników stosowanych w klasach I–III szkoły podstawowej. Opisuję w nim cechy i funkcje podręczników szkolnych oraz wyznaczniki jakości podręczników szkolnych.

The article contains a description of „free” textbooks used in grades I–III of primary school. I describe the characteristics of features and functions of school textbooks and the characteristics of the determinants of the quality of school textbooks.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies