Implementacja narzędzi Web 2.0: portali społecznościowych w dydaktyce języków obcych Implementation of Web 2.0 tools: social networks in foreign language teaching
Artykuł prezentuje w formie opisowej charakterystyki implementację technologii
Web 2.0 w dydaktyce i autodydaktyce języków obcych. Przedmiotem
opisu są serwisy społecznościowe busuu.com oraz livemocha.com oraz platforma
kontaktowa eTwinning. Dostępność i popularność tych narzędzi sprawiają,
że nauka i uczenie się języków obcych zmieniają swoje dotychczasowe wypracowane
w glottodydaktyce formuły, integrując naukę języków obcych z kształtowaniem
niektórych kluczowych kompetencji.
The paper presents in descriptive form the characteristics of the implementation
of Web 2.0 technologies in teaching and self-teaching of foreign languages.
The object description are social networking services as well busuu.com and
livemocha.com and an interface service eTwinning. The availability and popularity
of these tools make teaching and learning of foreign languages changing
their existing formulas developed in language pedagogy, integrating foreign
language learning with the formation of some of the key competencies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00