Within last 30 years, in the modern societies, especially those more wealthy ones, relatively deep transformation took place in respect of purchasers' preferences and expectations as well as the values presented by them. These changes also apply to foodstuffs. Food products belong to the ones bought regularly and they take and important position in the structure of household expenditures. The article concentrates on the presentation of changes taking place in the European societies in respect of consumption, with particular stress on the foodstuffs. An attempt was also made to show the specificity of food producers' activities being the response to the current changes.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00