Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje [Borders and Transgressions in Contemporary Education: Contestatory Dimension of Critical Pedagogy and Its Practical Implications], Toruń: Adam Marszałek, 2013, 393 pages, ISBN: 978-83-7780-797-2

Tytuł:
Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje [Borders and Transgressions in Contemporary Education: Contestatory Dimension of Critical Pedagogy and Its Practical Implications], Toruń: Adam Marszałek, 2013, 393 pages, ISBN: 978-83-7780-797-2
Autorzy:
Wierciński, Andrzej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/448954.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Akademia Ignatianum w Krakowie
Źródło:
Studia Paedagogica Ignatiana; 2015, 18; 267-274
2450-5358
2450-5366
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Klaudia Węc, Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies