W pierwszej części opracowania podjęte zostały rozważania odnośnie do umiejscowienia mediów
telematycznych, a w ślad za tym – dydaktycznych gier komputerowych w stosunku do psychologii
behawioralnej i kognitywnej. Finalna część opisuje praktyczną realizację interaktywnej symulacji
działania kolektora słonecznego, zrealizowanego za pomocą programu Adobe Flash CS3 Professional,
jako przykład symulatora będącego rodzajem gry dydaktycznej. Sama zaś komputerowa gra dydaktyczna
ze względu na swoje walory została ukazana jako nieoceniony środek w procesie dydaktycznym.
The first part of this chapter aims to analyse the reference to telematic communication and didactic
games in behavioral and cognitive psychology. The final part describes the process of implementation
of an interactive simulation of a solar heat exchanger, presented using Adobe Flash
CS3 Professional, as an example of a didactic game. Taking into account its qualities, the game,
has been shown to be an invaluable instrument in the educational process.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00