This paper presents the structure of two information systems based on customer
relationship management applied in a fitness club as a case study. The analysis of selected IT
solutions is focused on their functions and modules which allow the maintenance of contact
with the client and constant customer care. As the fitness business is actively growing in
Poland, the cognitive goal of the paper is to present IT solutions applied in a selected fitness
club as a proposal of how to manage a sports organization but also discuss those tools in terms
of their usefulness and benefits for both sides – managers of the fitness club as well as the
clients. The article also indicates probable precariousness of presented IT tools.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00