Model informacji strategicznej w obsłudze procesów biznesowych przemysłu turystycznego Model of strategic information in suport of business processes of the tourism industry
This paper discusses the development of tourist information systems allowing
direct access to ordering the implementation of tourist services and information service for
tourists. Pointed out the need for constant redesign processes in tourist organizations (TO), assisted
by the business model, implemented by using the latest information and communication
technologies (via Cloud Computing) and Web-based multimedia services and tourist portals
and GDS (Global Distribution Systems). Feature also close relationship e-market development
and e-commerce from direct access to information, products and tourism services thanks
to the integration of local, regional, national and global distribution systems.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00