Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

“4Cs” public governance model for policies stimulating the internationalization of companies

Tytuł:
“4Cs” public governance model for policies stimulating the internationalization of companies
Model zarządzania publicznego (“4C”) w polityce aktywizowania internacjonalizacji przedsiębiorstw
Autorzy:
Pietrasieński, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/405445.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
4Cs formula
public governance model
internationalization
EU member states
good practices
formuła 4C
model zarządzania publicznego
internacjonalizacja
państwa członkowskie UE
dobre praktyki
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2014, 10, 2; 161-171
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Public governance refers to application of public authority and exercise of public control in society with respect to management of its resources for the sake of its social and economic development. The article presents “4Cs” public governance model for policies stimulating the internationalization of companies. Author puts his attention on so called “good practices” in stimulating the internationalization of companies - collaboration, coproduction, coopetition and coordination. The main goal of the article was to determine tools and programs that are perceived by individual EU Member States as best practices in helping companies access and be successful on the US market.

Zarządzanie publiczne to proces sprawowania władzy oraz zarządzania gospodarczymi i społecznymi zasobami kraju na rzecz jego rozwoju. Artykuł przedstawia model zarządzania publicznego dla polityk aktywizowania internacjonalizacji przedsiębiorstw. Autor zwraca szczególną uwagę na tak zwane „dobre praktyki” we wspieraniu przez rządy internacjonalizacji rodzimych podmiotów rynku, czyli współpracę, koprodukcję, kooperencję (współpracę połączoną ze współzawodnictwem) oraz koordynację. Głównym celem artykułu jest określenie narzędzi oraz programów, postrzeganych przez poszczególne państwa członkowskie Unii Europejskiej jako najlepsze i rekomendowane sposoby wspierania europejskich firm w wejściu oraz osiągnięciu sukcesu na rynku amerykańskim.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies