Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of personnel performance to improve quantity and quality services to the people

Tytuł:
Analysis of personnel performance to improve quantity and quality services to the people
Analiza efektywności personelu w celu poprawy jakości i ilości usług dla społeczeństwa
Autorzy:
Khodaparasti, R B
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/404950.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Politechnika Częstochowska
Tematy:
staff performance
quality
quantity
customer service
Iran
analiza
wydajność
efektywność personelu
usługi świadczone dla ludności
Źródło:
Polish Journal of Management Studies; 2013, 7; 79-88
2081-7452
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study, given the important role of different ways to improve the quality and quantity of public services by using best practices, share resources and ultimately increases efficiency and satisfaction of serving people. Our attempt to be analyzed both profit organizations and non-profits. Any organization at any level, in order to be viable, it should more accurately, and meet customer requirements and customer needs, and take into account their corporate policies. Therefore, in this paper, the model chi-square and a sample of 150 people, consisting of men and women in offices irrigation, municipal finance, and City Hall of Urmia (Iran) were used. The results of this study indicate that staff performance plays a significant role in improving the quality and quantity of services to the people.

Celem niniejszego artykułu jest zaznaczenie roli różnych sposobów, wykorzystujących najlepsze praktyki czy dzielenie się zasobami, stosowanych w celu poprawy jakości i ilości usług, świadczonych dla społeczeństwa. W naszym podejściu, analizowane były zarówno organizacje profit jak i non-profit. Każda organizacja, na każdym poziomie, aby być opłacalnym, powinna dokładniej wypełniać wymagania klientów w celu zaspokojenia ich potrzeb, z uwzględnieniem swojej polityki organizacyjnej. Dlatego też, w niniejszym artykule zawarty został model Chi- kwadrat i próbka 150 osób, składająca się z mężczyzn i kobiet, pracujących w biurze nawadnianie, biurze finansów miejskich i w Ratuszu w Urmie (Iranie). Wyniki przeprowadzonego badania wskazują, że wydajność pracowników odgrywa znaczącą rolę w poprawie jakości i ilości usług świadczonych dla społeczeństwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies