The preparation for international exchange consists of examining marketing mix
factors and a value-based approach to customer needs. International exchange has forms
ranging from casual export, agency agreements, partnerships, licensing, joint ventures,
franchising to wholly owned subsidiaries. There are several ways in which an enterprise can
invest directly in a foreign market. The foreign market entry strategy is determined by the
consistency of a comparison between the international and domestic environment. Implementation
is carrying out strategic activities. Export transactions require that the enterprise
provides standard documentation to accompany shipments of goods.
Przygotowanie do wymiany międzynarodowej polega na zbadaniu zmienności
składników marketingu mix i na podejściu do potrzeb nabywców opartym na wartości.
Wymiana międzynarodowa przybiera różne formy począwszy od przypadkowego
eksportu, pośrednictwa agenta, partnerstwa, licencji, spółki i franszyzy do założenia filii.
Przedsiębiorstwo może zainwestować bezpośrednio kapitał na rynku zagranicznym. Strategia
wejścia na rynek zagraniczny jest określana przez wyniki porównania środowiska międzynarodowego
ze środowiskiem krajowym. Przedsięwzięcia strategiczne prowadzą do jej
wdrożenia. Transakcje eksportowe wymagają przygotowania standardowej dokumentacji
towarzyszącej wysyłce dóbr.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00