Przedstawiono nowy sposób organizacji procesu roboczego kombinowanego systemu doładowania silników spalinowych z kaskadowym wymiennikiem ciśnienia, umożliwiający znaczący wzrost poziomu wysilenia silnika przy doładowaniu, ze względu na zwiększenie obszaru efektywnej wymiany ładunku oraz schłodzenia powietrza doładowującego do temperatur poniżej temperatury otoczenia bez strat energii mechanicznej na realizację cyklu chłodzenia. Przedstawiono metodyki wyboru podstawowych parametrów kaskadowego wymiennika ciśnienia oraz ocenę możliwości chłodzenia systemu. Podano wyniki badań analitycznych i eksperymentalnych systemu doładowania silnika 6..12/14. Przedstawiono mechanizm zwiększenia efektywności schłodzenia powietrza doładowującego przy wzroście temperatury gazu ściskającego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00