The aim of this article is to typify the verbal and visual means that determine whether a media expression, seemingly monologic in form, fits the interview genre. The research material consists of monologued audiovisual interviews of a confessional nature from the series “Room Number Seven” published on YouTube. Given the repetitive and cyclical nature of vlogs, the monologued interview in an audiovisual platform like YouTube evolves into a sub-genre with a relatively stable set of features. These characteristics no longer define individual messages but rather shape the content in a serial format. Internet user comments on selected episodes from the series “Room Seven” clearly demonstrate that, for viewers, monologued confidences are an unconventional demonstration of the interview genre pattern.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00