Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Image crisis management

Tytuł:
Image crisis management
Zarządzanie kryzysem wizerunkowym
Autorzy:
Flieger, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/348403.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Tematy:
image
crisis
crisis management
wizerunek
kryzys
zarządzanie kryzysowe
Źródło:
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. T. Kościuszki; 2013, 4; 101-113
1731-8157
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article deals with the crucial aspects of creating an efficient system of image crisis management. The idea is to emphasize the importance of making efforts to manage the image actively and to present the undisputed benefits that this process brings. The author of the article concentrates on the situation when a company is forced to cope with its negative image, when so-called ‘image crisis’ has occurred. Hence, the paper explains thoroughly the very idea of a crisis situation and crisis management. Then the author analyzes the most common misconceptions regarding the perception of a crisis situation, which lead to very serious consequences of neglecting potential problems. Moreover, the article scrutinizes crucial sources of an image crisis, both external and internal to an organization. Finally, the author defines and analyzes the different levels of organizational preparation for an image crisis situation.

Artykuł dotyczy kluczowych aspektów budowania efektywnego systemu zarządzania sytuacją kryzysową. Ideą jest zwrócenie uwagi na istotność aktywnego zarządzania wizerunkiem oraz przedstawienie niewątpliwych korzyści wynikających z podjęcia takich działań. Autor koncentruje się na sytuacji, w której firma zmuszona jest poradzić sobie z negatywnym wizerunkiem, gdy pojawił się tzw. kryzys wizerunkowy. Zatem w pracy na wstępie gruntownie wyjaśniono, jak należy rozumieć pojęcia sytuacji kryzysowej oraz zarządzania kryzysowego. Następnie autor analizuje najistotniejsze błędne przekonania odnoszące się do sposobu postrzegania sytuacji kryzysowej, które prowadzą do bardzo poważnych konsekwencji z powodu lekceważenia potencjalnych problemów. Co więcej, w artykule poddano analizie źródła kryzysu wizerunkowego, zarówno o charakterze wewnętrznym, jak i zewnętrznym. W końcu, autor zdefiniował oraz przeanalizował poziomy przygotowania organizacji do zarządzania kryzysem wizerunkowym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies