W artykule podjęto próbę identyfikacji interesariuszy oraz ich potrzeb i oczekiwań, a także w części empirycznej określenia roli satysfakcji z pracy pracownika w przedsiębiorstwie. Przedstawiono czynniki charakteryzujące satysfakcję i sposoby jej pomiaru, a następnie wyniki badania znaczenia trzech wybranych czynników w oparciu o dane ankietowe z dwóch przedsiębiorstw sektora spożywczego. Wyniki badania dowodzą, że respondenci osiągają wysoką satysfakcję z pracy. Istotne znaczenie wśród dziewięciu badanych czynników odgrywa znajomość celów i kierunków rozwoju firmy, interesująca praca oraz współpraca w zespole.
In this article an attempt at a determination of the role of enterprise worker’s job satisfaction in the enterprise has been made. The factors characterising satisfaction and the ways of its measurement and subsequently the results of the research on the meaning of the three selected factors were presented, basing on the questionnaire data taken from two enterprises in the food sector. The results of the investigation have proved that the respondents achieve high satisfaction with their work. Among the eight factors studied it is the knowledge of the firm’s aims and directions of its development, interesting work and cooperation in the team that play a critical role.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00