Celem artykułu jest zbadanie przydatności stron internetowych wybranych Zakładów Lecznictwa Uzdrowiskowego ze wszystkich uzdrowisk w Polsce. Analizie poddano 37 stron internetowych polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych. Sprawność obsługi internetowej zbadano metodą zamaskowanej ankiety (Mystery Shopping) oraz wykorzystując kodeks postępowania etycznego w zakresie funkcjonowania medycznych stron internetowych HONcode.
The main aim of this study is to investigate the usefulness of websites selected spas enterprises in Poland. The analysis included 37 Polish websites spa business. The efficiency of web service tested by masked surveys (mystery shopping), and using a ethical conduct code in the operation of medical HONcode websites.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00