The aim of the paper is to analyze the question connected with the context of the organization in the organization implemented ISO 9001:2015 system. In the paper we described the elements of the context of the organization and their influence on the activity of the firm, the needs and expectations of the interested parties and methods for monitoring the needs of the interested parties. The external and internal issues relevant to an organization are determined during management reviews. Top management assigns monitoring issues to appropriate process owners for monitoring. The process owner should monitor the issues and prepare appropriate reports indicating the methods and results of the whole monitoring process. If feasible, appropriate metrics are also advised for presenting the results.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00