Tytuł pozycji:
Badania pretestowe - czyli jak na podstawie badań przewidzieć przyszłą skuteczność reklamy
- Tytuł:
-
Badania pretestowe - czyli jak na podstawie badań przewidzieć przyszłą skuteczność reklamy
- Autorzy:
-
Maison, Dominika
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/32102424.pdf
- Data publikacji:
-
2004
- Wydawca:
-
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania
- Źródło:
-
Problemy Zarządzania; 2004, 2, 2 (4); 7-23
1644-9584
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Badania reklamy stanowią szeroki obszar badań marketingowych. W ich zakres wchodzą badania poprzedzające tworzenie kampanii reklamowych, badania pretestowe, których celem jest weryfikacja stworzonych reklam i predykcja ich skuteczności oraz badania posttestowe, służące ocenie skuteczności przeprowadzonych kampanii reklamowych. Poniższy artykuł jest poświęcony badaniom pretestowym z uwzględnieniem ich specyfiki oraz trudności i ograniczeń, wynikających przede wszystkim ze złożoności mechanizmów oddziaływania reklamy.