W artykule przedstawiono wyniki badań eksploatacyjnych silników o zapłonie samoczynnym. W badaniach zwrócono uwagę na zagadnienie zmiany stanu niezawodnościowego obiektu technicznego - pojazdu w aspekcie osiągnięcia wartości dopuszczalnej parametru stanu, w zakresie zadymienia spalin i zużycia układu tłok-pierścienie tłokowe-cylinder.
The article presents the results of field tests of diesel engines. The study reflects the issue of changes in the reliability state of a technical object - the vehicle in terms of limit value achieving for status parameter in the range of smoke opacity and wear of piston ring-cylinder assembly.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00