Realna przymierzalnia, wirtualne zakupy : konsument i jego decyzje w dobie digitalizacji A real fitting room, and virtual shopping : the consumer and his decisions in the era of digitization
W artykule omówiono wyniki analizy zachowań konsumentów w procesie zakupu dóbr i usług w sklepach tradycyjnych oraz internetowych na Polskim rynku. Badano decyzyjność konsumentów w zakresie wyboru miejsca robienia zakupów oraz przesłanki którymi się podczas nich kierują. Ważnym aspektem badań było zwrócenie uwagi na zależności między miejscem zakupu, a zakupowanym przez konsumentów asortymentem.
The article discusses the results of the analysis of consumer behavior in the process of purchasing goods and services in traditional and online stores on the Polish market. Consumer decision-making has been studied as to the location of shopping and the conditions under which they are handled. An important aspect of the work was to draw attention to the relationship between the place of purchase and the purchase of goods by consumers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00