Monografia jest efektem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie umiędzynaradawiania Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. W roku 2021 autor zebrał metodą wywiadów z polskimi i zagranicznymi studentami anglojęzycznego kierunku International Marketing ciekawy materiał badawczy, stanowiący ważną część tej publikacji. Kierunek International Marketing został powołany do życia z inicjatywy autora i jego współpracowników z Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji. Studia te są solidnym fundamentem internacjonalizacji procesu dydaktycznego, międzynarodowym produktem edukacyjnym oraz stabilnym źródłem przychodów dla WSMiP UŁ.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00