Pandemia COVID-19 doprowadziła do zmian w funkcjonowaniu społeczeństw wielu krajów, m.in. w zakresie edukacji. Artykuł analizuje wpływ nauczania zdalnego na uczniów: ich psychikę i efektywność zdobywania wiedzy. W tym celu omówiono wybrane badania. Dodatkowo przeprowadzano ankietę wśród uczniów szkół podstawowych i średnich. Z badania wynika, że nauczanie zdalne ma znaczący, negatywny wpływ na uczniów; w jego wyniku pogorszyło się ich samopoczucie i gorzej zdobywali oni wiedzę w trakcie lekcji.
COVID-19 pandemic led to changes in societies across many countries, e.g. in terms of education. This article analyzes the impact of online learning on students, their psyche and their effectiveness of acquiring knowledge. For this purpose author discussed selected studies. In addition to this, he did a survey in elementary and secondary school. From the data collected so far, he arrived at a conclusion online learning has a negative influence on students’ acquiring knowledge and their mood.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00