The article contains results of a conceptual work and research which develops a semi-active
suspension of the 2S1 caterpillar platform. The results are collected on designed and built
test stands and used in three alternative models of the platform suspension system. The
first one is based on the existing construction of the platform. The other two have been
modernized by using new solutions in the tracked vehicles suspension technology associated
with a torsional spring element. The authors assumed simulation conditions for straight line
driving while the model overcomes an obstacle in one track. The results of simulations are
compared and analyzed to improve parameters of the vehicle suspension.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00