Issues concerning the e-university teacher in the context of e-learning as an implemented from-method of education are solved on the basis of literature and quality environmental research. Theoretical analysis covers a range of media pedagogy and academic pedeutology and quality research the students of postgraduate and extra-mural studies participated in. Developed research material revealed that there are two perspectives ahead of academic e-teacher: 1) intensive preparation for e-learning implementation, especially in extra-mural and postgraduate studies; 2) satisfying students’ various educational needs with the use of traditional and multimedia forms-methods for their preparation for LLL. We should also predict that the robot of a university teacher assistant in the future will become competition in the higher education market.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00