Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Respect between Pupils and School Staff – One of the Characteristic Features of Inclusion

Tytuł:
Respect between Pupils and School Staff – One of the Characteristic Features of Inclusion
Autorzy:
Kratochvílová, Jana
Havel, Jiří
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/26176986.pdf
Data publikacji:
2013-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Źródło:
The New Educational Review; 2013, 32; 131-140
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
We perceive communication, cooperation, application of differentiation and individualization, maximum expectation from pupils and respect among participants of education, as characteristic features of inclusive education. In this paper we carry out qualitative and quantitative analyses of data obtained from six selected indicators relating to respect in Czech primary schools, which we perceive as a necessary condition for inclusion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies