Rozwijająca się w sposób dynamiczny gałąź transportu lądowego, jaką jest kolej, wymaga wprowadzania innowacyjnych, bardziej skutecznych rozwiązań technologicznych z zakresu budowy nowej oraz modernizowania istniejącej infrastruktury. W celu poprawy parametrów technicznych linii kolejowych na obszarze Polski warto wykorzystać metody stosowane z powodzeniem od lat w wielu krajach na całym świecie. Do grona tego typu modyfikacji z pewnością wpisuje się, przedstawiona w niniejszym artykule, technologia zastosowania warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej w konstrukcji toru kolejowego.
Railways is a constantly and dynamically developing branch of a Continental transportation, requires innovative, more evicient and progressive solutions for construction of new and modernization of existing infrastructure. To improve technical parameters of railway lines located in Poland, employment of the processes well-developed during years of usage in many countries around the world seems to be worth of consideration. One of such methods is utilization of asphalt layers in a railway track structure, which is described in this article.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00