Uznanie wybudowanej w latach 70. na linii CMK sieci jezdnej typu 2C120-2C za wymagającą przeprowadzenia prac modernizacyjnych w celu jej dostosowania do eksploatacji z docelową prędkością eksploatacyjną pociągów, która jest określana na poziomie 200-250 km/h [5], wynikało przede wszystkim z: - porównania podstawowych parametrów technicznych sieci jezdnej linii CMK z parametrami sieci eksploatowanych przez koleje włoskie FS na linii "Direttissima" Rzym-Florencja, - wzięcia pod uwagę warunków przeprowadzenia próbnych przejazdów pociągu serii ETR 460 w maju 1994 r., podczas których uzyskano rekord prędkości "krajów Europy Środkowo-Wschodniej" - 250,1 km/h.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00