Artykuł jest kontynuacją opisu asynchronicznego napędu tramwajowego z klatkowymi silnikami indukcyjnymi z wektorowym sterowaniem momentu, zamieszczonego w TTS 3/2004 [1]. Przedstawiono w nim zasadę działania oraz wyniki symulacji komputerowej napędu ENI-ZNAP produkcji Zakładu Elektroniki Przemysłowej ENIKA. W tej części artykułu zostaną przedstawione w skrócie rozwiązania konstrukcyjne podzespołów układu napędowego oraz parametry techniczne zarejestrowane podczas badań ruchowych tramwaju z tym napędem.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00