Głównym celem każdego przedsiębiorstwa powinno być świadczenie tylko takich usług, które będą w pełni spełniać oczekiwania klientów. Żeby określić stopień zadowolenia klientów, należy między innymi: badać potrzeby i oczekiwania klientów, mierzyć satysfakcję klientów i podejmować działania, z uwzględnieniem uzyskanych wyników, mające na celu podnoszenie jakości produkowanych wyrobów lub świadczonych usług.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00