Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jakość usług przewozowych w ocenie pasażerów kolei - wyniki badań

Tytuł:
Jakość usług przewozowych w ocenie pasażerów kolei - wyniki badań
The quality of service in estimation by passengers
Autorzy:
Smoliński, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/250269.pdf
Data publikacji:
2004
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
pociąg osobowy
przewozy pasażerskie
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2004, 11, 7-8; 59-61
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem każdego przedsiębiorstwa powinno być świadczenie tylko takich usług, które będą w pełni spełniać oczekiwania klientów. Żeby określić stopień zadowolenia klientów, należy między innymi: badać potrzeby i oczekiwania klientów, mierzyć satysfakcję klientów i podejmować działania, z uwzględnieniem uzyskanych wyników, mające na celu podnoszenie jakości produkowanych wyrobów lub świadczonych usług.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies