Od wielu lat trwają dyskusje nad koniecznością zmiany częstotliwości badań technicznych (przeglądów okresowych) oraz uzależnienie wielkości odchyłek dopuszczalnych szerokości toru i żłobków od warunków eksploatacyjnych, tj. prędkości maksymalnej i obciążenia rocznego. Prowadzone w kraju od kilku lat badania nad tymi zagadnieniami daty pozytywne wyniki, które z powodzeniem można wprowadzić do przepisów. Dotyczy to przede wszystkim przedstawionych w pracy [4] odchyłek dopusz.czalnych szerokości toru i żłobków, uzależnionych od prędkości maksymalnej w torze zasadniczym oraz promienia tuku rozjazdu w torze zwrotnym.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00