W artykule przedstawiono możliwości zastosowania bibliotek graficznych OpenGL, DirectX i innych aplikacji do tworzenia zobrazowania radarowego 3D. Opisano etapy procesu generowania trójwymiarowego zobrazowania radarowego i zilustrowano to na przykładach. Zwrócono także uwagę na zastosowanie specjalnej techniki rejestracji i przetwarzania obrazu zapewniającego pozyskanie informacji o trzeciej współrzędnej.
This paper presents the possibilities to use graphics libraries OpenGL, DirectX and other applications to make a 3D display. It describes the stages of the process of generating a radar 3D display and contains illustrated examples. It also draws attention to using a special technique for recording and processing an image which ensures the acquisition of data related to the third coordinate.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00