Tytuł pozycji:
Marketing polityczny w ponowoczesnym świecie Refleksja nad stanem demokracji liberalnej na początku XXI wieku
- Tytuł:
-
Marketing polityczny w ponowoczesnym świecie Refleksja nad stanem demokracji liberalnej na początku XXI wieku
Political marketing and postmodernism. Reflections on the liberal democracy in the twenty-first century
- Autorzy:
-
Scheffs, Łukasz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/2196081.pdf
- Data publikacji:
-
2013-12-31
- Wydawca:
-
Wydawnictwo Adam Marszałek
- Źródło:
-
Świat Idei i Polityki; 2013, 12; 164-181
1643-8442
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Whether we are incapacitated? Whether active until recently citizens believed that democracy has become a fully democratic. I’m thinking that political marketing give them believed that democracy has become a fully democratic? If citizens believe in this, will be this the end of democracy. Do the citizens of the twenty-first century, ceased to be democrats, and politics has become noisy and color then fair marketing and propaganda. I try answer for this questions in this article.