Negatywne i pozytywne aspekty nauczania zdalnego z punktu widzenia studentów wyższych uczelni technicznych Negative and positive aspects of distance learning in the view of technical universities students
Pandemia COVID-19 wywoływana przez koronawirusa SARS-CoV-2 spowodowała prawdziwą rewolucję w kształceniu dzieci i młodzieży, wymuszając zmianę dotychczasowej formy edukacji. Początki były trudne zarówno dla dzieci, młodzieży, nauczycieli jak i rodziców. W niniejszym artykule przeanalizowano spostrzeżenia studentów wydziałów technicznych dotyczące trudności jakie napotkali na drodze zdobywania wiedzy w formie zdalnej. Wystosowano ankietę i zebrano informacje na temat negatywnych i pozytywnych aspektów kształcenia na odległość z ich punktu widzenia. Ankieta składała się z trzech części: dwie pierwsze części stanowią pytania otwarte, natomiast trzecia wymaga udzielenia odpowiedzi twierdzących lub przeczących na postawione pytanie. Ankiety przeprowadzono wśród 240 studentów na dwóch uczelniach wyższych o profilu technicznym. Z przeprowadzonych badań wynika, że najczęściej wymienianym aspektem negatywnym nauki zdalnej jest „brak bezpośredniego kontaktu z prowadzącym”, a za pozytywny podano „więcej wolnego czasu”.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00