Tytuł pozycji:
Skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży w obliczu rewolucji przemysłowej 4.0
- Tytuł:
-
Skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedaży w obliczu rewolucji przemysłowej 4.0
- Autorzy:
-
Walentek, Dorota
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/chapters/2158716.pdf
- Data publikacji:
-
2022-06-03
- Wydawca:
-
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
- Źródło:
-
Dylematy współczesnej informatyki ekonomicznej. Teoria i praktyczne zastosowania; 153-168
9788371938702
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego opracowania jest identyfikacja czynników wpływających na skuteczność e-mailingu jako narzędzia sprzedażowego w dobie powszechnej cyfryzacji XXI wieku. Zadano dwa pytania badawcze – P1: Jaka jest skuteczność e mailingu w poszczególnych firmach wysyłkowych? oraz P2: Jakie czynniki wpływają na skuteczność e-mailingu? Aby zrealizować cel i w pełni odpowiedzieć na pytania badawcze, na wstępie przybliżono koncepcję Rewolucji Przemysłowej 4.0 oraz teoretyczne zagadnienia związane z e-mailingiem jako narzędziem sprzedażowym. W części empirycznej zaprezentowano wyniki badania polegające na wysyłce e-mailingu za pośrednictwem kilku różnych firm specjalizujących się w marketingu internetowym. Skorzystano z metody studium przypadku. Dane pozyskano podczas obserwacji uczestniczącej. Na podstawie tych wysyłek przedstawiono czynniki, które pozytywnie wpływają na skuteczność e-mailingu.