Celem niniejszej pracy jest pokazanie dysproporcji pomiędzy wynikami uzyskanymi za pomocą autorskiej metody konwersji a powszechnie wykorzystywanymi metodami oceny wielokryterialnej serwisów bankowości elektronicznej w czasie COVID-19 w Polsce w 2020 r.
Aby osiągnąć ten cel, w kolejnej sekcji scharakteryzowano wykorzystane w badaniu metody MCDA. Następnie zaprezentowano przyjętą metodę badawczą oraz próbę badawczą. Kolejna część przedstawia wybrane wyniki obliczeń – miejsce w rankingu i odległości bezwzględne pomiędzy wynikami obliczeń oraz policzone współczynniki korelacji R2 pomiędzy wynikami uzyskanymi dzięki zastosowaniu poszczególnych metod. Pracę kończą wnioski, ograniczenia badań oraz dalsze kierunki badań związane z rozwiązaniem przedstawionego problemu, tj. kierunki usprawnienia metody konwersji.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00