Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Projektowanie procesów biznesowych zorientowanych na klienta

Tytuł:
Projektowanie procesów biznesowych zorientowanych na klienta
Designing customer-oriented business processes
Autorzy:
Majczyk, Julita
Glińska-Neweś, Aldona
Batko, Roman
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/books/2152012.pdf
Data publikacji:
2022-12-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Język:
polski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Monografia prezentuje wyniki badań autorki nad istotą zarządzania procesami biznesowymi poprzez opis sposobów realizacji sześciu etapów cyklu zarządzania procesami biznesowymi – analizy, identyfikacji, projektowania, wdrożenia, monitorowania i przeprojektowania. Wkład koncepcyjny został zbudowany na wieloletnim doświadczeniu autorki w tym obszarze zarówno w kontekście badawczym w przedsiębiorstwach usługowym i z branży FMCG, jak i edukacyjnym.

The monograph presents the results of the author's research on the essence of business process management by describing how to implement the six stages of the business process management cycle - analysis, identification, design, implementation, monitoring and redesign. The conceptual contribution is built on the author's many years of experience in this area, both in a research context in service and FMCG companies and in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies