Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The impact of media in the theory of media ethics

Tytuł:
The impact of media in the theory of media ethics
Autorzy:
Czarnecki, Paweł
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2151285.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
media
ethics
philosophy
Źródło:
Prosopon. Europejskie Studia Społeczno-Humanistyczne; 2016, 4(17); 9-25
1730-0266
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The following article consists of two parts. In the first part, I am going to discuss the critical attitude of media employees when it comes to professional ethics, trying to identify the main reasons for such an approach. I am then going to point out to those areas of media activity which are in general either not covered by the codes of ethics or are treated insufficiently and inadequately, particularly when the modern conditions of the functioning of media are taken into account. In the second part, I am going to discuss a few examples of ethical codes, expressing at the same time certain criticism with regard to some general concepts of the ethics of media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies