Developing work schedules for train attendant teams and engine drivers is now a challenge for rail carriers. It is essential
that the work time of employees during shifts is used in the best possible way. This paper discusses the decision criteria
which limit the planning of train teams’ work. This is hindered primarily by rolling stock circulations, technical time,
changes of trains handled by one carrier, timetable and the reduced number of links outside rush hours, as well as delays
in the railway network. Depending on the type of transport, the problem may be regional or domestic. The work has been
based on analysis of Koleje Dolnośląskie’s data.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00