Tytuł pozycji:
Curriculum development in Slovakia
- Tytuł:
-
Curriculum development in Slovakia
- Autorzy:
-
Majerčiková, Jana
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/2141667.pdf
- Data publikacji:
-
2021-07-09
- Wydawca:
-
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
- Źródło:
-
Student Niepełnosprawny. Szkice i rozprawy; 2011, 11(4); 71-79
1689-6416
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article provides information about the two‐level model of curriculum development within the school system of the Slovak Republic. This involves the State and the School Curriculum. Both curricula are briefly characterised here. Further attention is given to school principals who serve as important links responsible for the development and quality of the curriculum of a specific school.
Artykuł zawiera informacje na temat dwupoziomowego modelu rozwoju programów nauczania w systemie szkolnym Republiki Słowackiej. Model ten obejmuje program państwowy oraz szkolny. Oba programy zostały pokrótce scharakteryzowane poniżej. W dalszej części należy zwrócić również uwagę na role dyrektorów placówek edukacyjnych, którzy odpowiedzialni są za kształtowanie i rozwój oraz jakość nauczania w konkretnych szkołach.