Rozdział porusza problem komunikacji i roli zaufania w zarządzaniu organizacją z sektora tłumaczeniowego MŚP w czasach kryzysu. Próba dostosowania się do dynamicznych zmian wymuszonych na przedsiębiorstwie w warunkach kryzysu może kształtować kulturę zaufania i być okazją do wykorzystania tego narzędzia w zarządzaniu organizacją, również w perspektywie długoterminowej. Rozdział zawiera elementy teorii zaufania oraz teorii kultury organizacyjnej i wpływu komunikacji na kształtowanie kultury w organizacji. Autor podjął się próby przedstawienia studium przypadku przedsiębiorstwa z sektora usług tłumaczeniowych (MŚP). Badania jakościowe w formie indywidualnych wywiadów pogłębionych obejmowały zarówno czynniki związane z osobowością pracownika i koniecznością dostosowania się do nagłych zmian w miejscu pracy, jak i komunikacją z otoczeniem, w tym z zespołem i kierownictwem firmy. Wreszcie przedstawiono rekomendacje i wyzwania, przed którymi stoją podmioty zarządzające komunikacją w organizacji z sektora MŚP w globalnym środowisku w warunkach kryzysu.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00