Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategy of multi-channel marketing as a success factor for the pharmaceutical market

Tytuł:
Strategy of multi-channel marketing as a success factor for the pharmaceutical market
Autorzy:
Wick, Alexander
Strazovska, Lumbomira
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2130324.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji Humanum
Tematy:
multi-channel retailing
drug supply
field service
Źródło:
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne; 2020, 1(36); 173-178
1898-8431
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The distribution channels in the pharmaceutical industry have remained constant for several decades. However, in the course of digitalization and the new possibilities that come with it, this industry is not immune to the development of new distribution channels and to the question of whether the exist- ing ones are still up-to-date and in line with the market. This article deals exactly with this problem and weighs up the advantages and disadvantages of multi-channel retailing for the pharmaceutical industry.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies