Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikowanie marki – jak treści kulturowe stają się markowe

Tytuł:
Komunikowanie marki – jak treści kulturowe stają się markowe
Brand communication – how cultural content becomes branded
Autorzy:
Nijander-Dudzińska, Agata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2118820.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Uniwersytet w Białymstoku. Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Tematy:
local brand
local politics
urban politics
local government
Źródło:
Pogranicze. Studia Społeczne; 2018, 33; 129-144
1230-2392
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Creating local brand is a complex socio-cultural process in which many different local actors participate. The activity of self-government authorities is not necessary at the stage of constructing the local brand. The role of self-government consist rather in “lifting”, strengthening and “expanding” the local brand. These activities go beyond the narrowly defined brand promotion. The task of self-government authorities is not only the outdoor advertising of the town. They should also make the right selection of contents that could be communicate to internal (residents) and external recipients. To properly select these cultural elements, local authorities need to constantly communicate with another local actors. Proper selection of brand elements and good communication of the brand leads to the improvement of the external image of the town and to strengthening the social ties within the town. The article is an attempt to identify the content of a town brand communicated by the local authorities of Przemyśl and Sanok. It contains an analysis of the socio-cultural sources and conditions for selecting those values and symbols that local authorities decide to “lift”, “emphasize” and “expand”. The analysis uses elements of the concept of A. Kłoskowska and V. Turner.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies