Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Consumptions Structure and Consumer Insights for Dairy Products - Avoidance, Distribution, own Production and Occasions for Consumption

Tytuł:
Consumptions Structure and Consumer Insights for Dairy Products - Avoidance, Distribution, own Production and Occasions for Consumption
truktura i prawidłowości dotyczące konsumpcji produktów mlecznych - unikanie, kanały dystrybucji, samozaopatrzenie, okazje spożywania
Autorzy:
Wielicka, Anna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2033435.pdf
Data publikacji:
2004-12-31
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
Consumption
Consumer
Milk market
Distribution channels
Supply
Źródło:
Journal of Agribusiness and Rural Development; 2004, 3, 359; 211-227
1899-5241
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents some features of population regarding consumption of dairy products, which is examined in four following areas: avoidance, places of purchase, inclination to undertaking own production, occasions for consumption. The research resulted in following findings. Taste is the most important reason to reject milk products. Consumers buy them mainly in convenience stores. High number of consumers produce milk products. The most frequent occasion for consumption of dairy products is breakfast. Also milk drinks accompany mainly this meal.

Praca ma na celu scharakteryzowanie konsumenta produktów mlecznych w czterech wybranych wymiarach:1) przyczyn rezygnacji z konsumpcji,2) miejsc zakupu produktów mlecznych,3) przetwarzania mleka we własnym zakresie,4) okazji spożywania produktów mlecznych.Wyniki badań przedstawiają się następująco:1) najczęstszym powodem odrzucenia produktów mlecznych jest ich smak,2) najczęstszym miejscem zakupu są sklepy osiedlowe położone blisko miejsca zamieszkania respondentów,3) produkcja własna przetworów mlecznych dotyczy znacznego procentu badanych,4) produkty mleczne najczęściej są konsumowane podczas śniadania.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies