Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Decision making support system for managing advertisers by ad fraud detection

Tytuł:
Decision making support system for managing advertisers by ad fraud detection
Autorzy:
Gabryel, Marcin
Scherer, Magdalena M.
Sułkowski, Łukasz
Damaševičius, Robertas
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/2031082.pdf
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Społeczna Akademia Nauk w Łodzi. Polskie Towarzystwo Sieci Neuronowych
Tematy:
lead management
feedforward neural networks
embedding
online marketing
Źródło:
Journal of Artificial Intelligence and Soft Computing Research; 2021, 11, 4; 331--339
2083-2567
2449-6499
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Efficient lead management allows substantially enhancing online channel marketing programs. In the paper, we classify website traffic into human- and bot-origin ones. We use feedforward neural networks with embedding layers. Moreover, we use one-hot encoding for categorical data. The data of mouse clicks come from seven large retail stores and the data of lead classification from three financial institutions. The data are collected by a JavaScript code embedded into HTML pages. The three proposed models achieved relatively high accuracy in detecting artificially generated traffic.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies